چگونه فروش خود در اينستاگرام را افزايش دهيم؟
چگونه در اينستاگرام فروش خود را بيشتر كنيم؟
امروزه روشهاي بازاريابي تغييرات زيادي كردهاند و ديگر كمتر كسي از شيوههاي سنتي براي افزايش فروش خود استفاده ميكند. اينستاگرام يكي از بهترين فضاها براي بازاريابي است و به اين فرايند اينستاگرام ماركتينگ گفته ميشود، همانطور كه ميدانيد بخش قابل توجهي از خريد و فروشها در دنياي امروز از طريق اينستاگرام شكل ميگيرد چرا كه جمعيت قابل توجهي از افراد در اين فضا حضور داشته و ارتباط صميمي بين مشتري و شخص فروشنده شكل ميگيرد.
در اين مقاله چند نكتهي مهم براي افزايش فروش در اينستاگرام را بيان خواهيم كرد پس تا انتهاي اين نوشته با ما همراه باشيد.
نكاتي كه براي افزايش فروش در اينستاگرام بايد آنها را رعايت كنيد:
. تبديل اكانت معمولي به اكانت تجاري
اكانتهاي تجاري اين امكان را به صاحبشان ميدهند تا بتوانند ميزان تعامل كاربران، ساعاتي كه فالوورها بيشترين بازديد از پستها را داشته اند و موارد اين چنيني را به خوبي بررسي كرده و در نهايت در رابطه با بهترين زمان انتشار پست و ... تصميم بگيرند.
تبديل يك حساب معمولي به يك حساب تجاري كار سادهاي است. كافي است كه از بخش تنظيمات خساب خود را به يك حساب تجاري تبديل كنيد. اين حساب كاربري بايد فقط و فقط به حرفه و حوزهي كسب و كار شما اختصاص داشته باشد و نه هيچ چيز ديگري.
. پروفايل خوب و قرار دادن آدرس سايت در بيوگرافي
اولا كه تصوير نمايهي شما بايد حرفهاي و حدالامكان عكس لوگوي كسبوكارتان باشد.
شما در بخش بيوگرافي بايد بيان كنيد كه چه كسي هستيد، چه خدماتي ارائه ميكنيد و چه چيزي داريد كه شما را با ساير اشخاص متفاوت ميكند. اگر ميخواهيد افرادي كه از پيج شما بازديد ميكنند و هدف خاصي ندارند به يك مشتري واقعي تبديل شوند، بايد راه را كاملا مشخص در بيوگرافي خود قرار دهيد. كاري كنيد كه آنها ديگر نيازي به فكر كردن نداشته باشند و فقط كاري كه شما ميخواهيد را انجام دهند. در بخش بيوگرافي با استفاده از ايموجيها به كاربر بگوييد كه بايد چه كاري انجام دهد.
همچنين بهتر است كه آدرس وبسايت خود را هم در اين قسمت قرار دهيد تا شكل و شمايل شكيلتري به خودتان بگيريد.
. استفادهي درست از هشتگها
هشتگها يك راه خوب براي شناخته شدن هستند.
اگر نياز داريد كه فروش خود را در اينستاگرام افزايش دهيد لازم است كه اولا هشتگهاي مهم در حوزهي كسب و كار خود را پيدا كرده و ثانيا هشتگهاي منحصر به فرد برند خود را نيز توليد كنيد. سپس در هر پستي كه در سطح اينستاگرام منتشر ميكنيد از اين هشتگ منحصر به فرد استفاده كرده تا مانند مهر شما عمل كند. استفاده از هشتگها به تعداد زياد اما كار اصلا درستي نيست. برخي فكر ميكنند كه با قرار دادن تعداد زيادي هشتگ با ربط و بي ربط ميتوانند احتمال ديده شدن خود را افزايش دهند. در صورتي كه چنين است. اگر از هشتگهاي ترند استفاده ميكنيد، مدت زمان ديده شدن شما كمتر از چند ثانيه خواهد بود. چرا كه در هر ثانيه صدها پست در همان زمينه منتشر ميشود.
. استفاده از تبليغات
اين كار مناسب افرادي است كه از بودجهي كافي برخوردارند. با اين حال راههاي تبليغات زياد است و افراد با هر سطحي از بودجه ميتوانند آن را انجام دهند. استفاده از تبليغات توسط اينفلوئنسرها ميتواند كمي هزينهبر باشد و اگر شما هم در ابتداي راه هستيد، احتمالا براي شما نشدني خواهد بود. اما ميكرواينفلوئنسرها ميتوانند گزينهي خوبي براي شما باشند. آنها احتمالا با هزينهي بسيار كمتري تبليغ شما را ميكنند. البته پيش از هر اقدامي بايد بررسي كنيد كه كدام ميكرواينفلوئنسر ميتواند براي شما بازدهي بالاتري داشته باشد.
. استوري كردن و نشان دادن مهلت خريد
استوري يك فضاي جذاب براي كاربران است. افراد زيادي از اين امكان استفاده ميكنند تا محصولات خود را به فالوورهايشان نشان داده و آنها را ترغيب كنند تا از محصول خريداري كنند. كافي است كه عكس محصول خود را استوري كرده و در آن ذكر كنيد كه براي مثال فقط 2 تا از اين جنس باقي مانده است. آنگاه افرادي كه استوري شما را ميبينند هيجانزدهتر شده و احتمال خريد آنها افزايش پيدا ميكند. بهتر است كه براي استوري لينك قرار داده و بگوييد كه با وارد شدن به اين لينك ميتوانند خريد خود را انجام دهند.
. توجه به كيفيت عكس محصولات
يكي از نكات بسيار مهم كه بايد به آن دقت داشته باشيد تا فروش خود در اينستاگرام را افزايش دهيد اين است كه اولا از فيلترها براي زيباتر كردن عكس محصولات خود استفاده نكنيد. چرا كه اين امر منجر به تغيير رنگ و شكل محصول شده و در نهايت منجر به بي اعتمادي خريداران نسبت به شما خواهد شد. در عوض سعي كنيد كه محصول خود را در يك محيط خوب و با نورپردازي مناسب قرار داده و از آن عكاسي كنيد تا عكس آن به بهترين كيفيت ممكن باشد. اين كار را ميتوانيد با دوبين معمولي تلفن همراه خود نيز انجام دهيد. بهتر است از چند زاويه مختلف از محصول خود عكس بگيريد تا افراد بيننده تمام زواياي آن را به خوبي مشاهده كنند.
. احترام به مشتري و پاسخ دادن سريع
هرگز در پستهاي خود از عباراتي مانند فقط خريدار واقعي دايركت بدهد يا جملات اين چنيني استفاده نكنيد. شما بايد ياد بگيريد كه احترام مهمترين اصل در مشتري مداري است. كسي كه درباره محصول شما چيزي نميداند چطور ميتواند اقدام به خريد آن كند. اگر افراد به شما دايركت ميدهند و سوال ميپرسند، حتما در كوتاهترين زمان ممكن به سوالات آنها پاسخ داده و حتما از جملات احترام آميز اما نه خشك و خيلي رسمي استفاده كنيد. اين يكي از مهمترين رازهاي افزايش فروش در اينستاگرام است كه در بلند مدت به شدت جواب ميدهد.
. خريد فالوور و لايك اينستاگرام
براي اينكه بتوانيد به پيج خود اعتبار دهيد بايد تعداد فالوور هاي خود را افزايش دهيد و متناسب با آن تعداد لايك نيز بايد بالا برود تا
شما بتوانيد به كاربران نشان دهيد كه كسب و كار حرفه اي داريد...
از طرفي اين تناسب باعث ميشود تا ديگران به شما اعتماد كنند و كالا يا خدمات شما را خريداري نمايند كه اين موضوع سبب افزايش ميزان درآمد شما خواهد گشت.
براي بالا بردن تعداد فالوور و لايك بصورت همزمان و متناسب بهترين روش خريد فالوور اينستاگرام و خريد لايك ايراني مي باشد با صرف اندك هزينه اي دركمتر از چند ساعت اين امر به راحتي برايتان انجام ميشود.
نكتهي پاياني
در اين نوشته سعي كرديم تا روشهاي افزايش فروش در اينستاگرام را بيان كنيم. راههاي متنوعي براي انجام اين كار وجود دارد.
بهتر است به پيج ساير افراد كه فروش خوبي دارند سر بزنيد و ويژگيهاي آنها را نيز بررسي كنيد.
البته به هيچ وجه از هيچ كسي كپي نكنيد...
شما بايد بهترين و منحصر به فرد ترين نسخه در نوع خود باشيد. تنها چيزي كه لازم است دوباره به آن اشاره كنيم، احترام به مشتري است. اين كار ميتواند تا مدتها در ذهن فرد حك شده و همچنان مشتري وفادار شما باقي بماند.
برچسب: